قالب Sahifa

قالب وردپرس آوادا Sahifa

قالب صحیفه

یک قالب خوب است که در بین قالب های وردپرس برای ساخت سایت های خبری و مجله ای رتبه یک را از آن خود کرده است که دارای پنل تنظیمات حرفه ای و یک قالب شیک با حالت ریسپانسیو و واکنش گرا برای گوشی های هوشمند که در زیر برخی از امکانات این قالب حرفه ای و زیبا خدمتتان ارائه می شود.

رسپانسیو
اهمیت رسپانسیو بودن سایت برای همه مدیران سایت‌‌ها روشن است و نیازی به شفا‌‌ف‌‌سازی این موضوع نیست. اگر سایت ما رسپانسیو باشد محتوای ما به خوبی و به صورت صحیح برای کاربر به نمایش در می‌‌آید و کاربر برای ورود به سایت ما به دستگاه خاصی محدود نمی‌‌شود. یعنی کاربر می‌‌تونه با هر نوع دستگاه هوشمندی که بخواهد وارد سایت ما شود و از مطالب سایت ما با نمایش صحیح بهره ببرد.صحیفه کاملا رسپانسیو است. این قالب با تمامی دستگاهای هوشمند سازگاری دارد، این قالب از تمامی تلفن‌‌های همراه مانند اندروید و اپل پشتیبانی می‌‌کند.

امکان طراحی بی‌‌نظیر
این قالب هر چیزی که ما برای جذابیت بیشتر سایتمان به آن نیاز داریم رو در اختیار ما قرار می‌‌دهد. ابزارهایی که قالب صحیفه برای ظاهرسازی سایت دارد باعث می‌‌شود ما بتونیم تجربه بی‌‌نظیری در طراحی سایت داشته باشیم.داشتن منوهای زیبا باعث می‌‌شود سایت ما حرفه‌‌ای و زیبا به نظر برسد. ما برای داشتن منوهای جذاب به مگامنوها در سایت خودمون نیاز داریم. مگامنوها به ما این امکان رو می‌‌دهند تا هر نوع فهرستی رو به دلخواه خودمون در سایت طراحی کنیم و بتونیم محتوا و طرح و رنگ فهرست رو به راحتی انتخاب کنیم. این قالب دارای منوهای متنوع و زیبایی است که ما به راحتی می‌‌تونیم از آن‌‌ها استفاده کنیم.علاوه بر موارد بالا ما می‌‌تونیم هرنوع پس‌‌زمینه‌‌ای رو برای سایت خود انتخاب کنیم همچنین ای قالب دارای یک نسخه با رنگ تیره هست که اگر بخواهیم می‌‌تونیم از آن استفاده کنیم.

سازگاری با WPML
یکی از دیگر ویژگی‌‌های صحیفه سازگاری با افزونه‌‌ای است که به ما کمک می‌‌کند یه سایت چندزبانه رو مدیریت کنیم.افزونه‌‌ی WPML در راستای چندزبانه کردن سایت ما به کمک ما می‌‌آید و به ما این امکان رو می‌‌دهد که سایت خود را به جهان معرفی کنیم. سایت ما این امکان رو خواهد داشت که به هر زبانی ترجمه شود و از سراسر دنیا کاربران زیادی رو به خود جذب کند.یکی از مواردی که در این موضوع هائز اهمیت می‌‌باشد این است که سایت ما با تغییر زبان چپ‌‌چین می‌‌شود. یعنی اینکه وقتی ما سایت خودمون رو به زبان انگلیسی و یا هر زبان چپ‌‌چین دیگری تغییر دهیم به صورت اتوماتیک سایت ما به کل چپ‌‌چین می‌‌شود. در واقع ما با این ویژگی دیگر نیازی نداریم نگران به‌‌هم ریختن محتوای سایت در زبان‌‌های مختلف شویم.

امکان ساخت صفحات جذاب و متنوع
این قالب به صورت پیش‌‌فرض دارای یک صفحه‌‌ساز حرفه‌‌ای است که می‌‌تونه صفحات زیبایی رو برای سایت ما خلق کند و ظاهری بسیار زیبا به سایت ما دهد.علاوه بر اینکه خود این قالب به ما امکان ساخت صفحات جدیدی می‌‌دهد پشتیبانی این قالب از ویژوال کامپوزر نیز باعث می‌‌شود ما بتونیم بی‌‌نهایت صفحات متنوع و زیبا برای سایت خود طراحی کنیم. ویژوال کامپوزر یکی از قوی‌‌ترین افزونه‌‌های وردپرس در زمینه ساخت صفحه‌‌های جدید به شمار می‌‌آید.علاوه بر ویژوال کامپوزر این قالب با افزونه‌‌ی روولوشن اسلایدر نیز سازگاری خوبی دارد و ما می‌‌تونیم اسلایدرهای مختلف و حرفه‌‌ای با استفاده از این افزونه برای سایت خود طراحی کنیم.

سئو و سرعت بالا
اگر بخواهیم محتوای سایت رو در کوتاه‌‌ترین زمان ممکن برای کاربر به نمایش در بیاوریم قالب صحیفه یک انتخاب بسیار مناسب می‌‌باشد. این قالب با سرعت بالایی که در لود شدن سایت دارد باعث می‌‌شود آمار رضایت کاربران ما بیشتر شود. همچنین کاربران بیشتری جذب سایت شوند. داشتن کاربر بیشتر در طول زمان باعث می‌‌شود ما در کسب و کار اینترنتی خودمون موفق‌‌تر باشیم.

برخی قابلیت های قالب Sahifa

پنل تنظیمات حرفه ای
قالب کاملا واکنشگرا
دارای دو حالت راست چین و چپ چین
دارای دو پوسته تیره و روشن
سفارشی سازی صفحه اول با افزونه صفحه ساز قالب
امتیاز دهی ستاره ای
امتیاز دهی درصدی
نمایش امتیاز مطلب در جستجوی گوگل
سفارشی سازی رنگ های قسمت های مختلف
دارای ۵۰۰ فونت گوگل
پشتیبانی از منوی ابشاری
درای فایل ترجمه
پشتیبانی از تصویر شاخص
تعریف بینهاید رنگ برای قالب
تعریف بینهاید سایدبار برای قالب
دارای سایدبار راست و چپ و تمام عرض
ارسال پست با تصویر برجسته
هشت برگه ی اختصاصی:
نقشه سایت
لیست نویسنده
محدود کردن صفحه نیاز به ورود به سیستم
اشتراک rsss نمایش قالب
برچسب ها
جدول زمانی
صفحه ورود
صفحه بلاگ
ابزارک پخش فیلم
۳۵ ابزارک مفید
دکمه اشتراک گذاری مطلب
فیس بوک
توییتر
گوگل پلاس
اینستاگرام
نمایش اخرین دیدگاه ها با تصویر نویسنده دیدگاه
ابزارک نمایش دسته ها
+۳۰ شورت کد

6 دیدگاه دربارهٔ «دانلود قالب صحیفه فارسی Sahifa 5.7.5»

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Scroll to Top